سورينت سورينت .

سورينت

طراحي سايت فروشگاهي

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما در حال حاضر 32000 كسب و كار اينترنتي مشغول فعاليت هستند. اين عدد بدون در نظر گرفتن 18000 كسب و كار اينترنتي ديگري كه در مرحله تاييد هويت قرار دارند، اعلام شده است. اين آمارها نشان مي دهد كه در حال حاضر كسب و كارهاي اينترنتي تبديل به يكي از بزرگترين بسترهاي پول سازي و كسب درآمد شده اند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده مي شود. يكي از اصلي ترين مولفه هاي يك كسب و كار اينترنتي موفق داشتن يك سايت فروشگاهي معتبر است. اما از ميان تمامي سايت هاي فروشگاهي موجود در فضاي وب، كداميك تبديل به يك سايت فروشگاهي معتبر با حاشيه سود بالا شده اند؟ قطع به يقين سايت هاي فروشگاهي معتبر داراي ويژگي هايي هستند كه آن ها را از ديگر سايت هاي فروشگاهي متمايز مي كند. در ادامه به شرح ويژگي هاي يك سايت فروشگاهي حرفه اي خواهيم پرداخت تا نمونه يك سايت فروشگاهي معتبر را براي شما تصوير كنيم.

طراحي سايت فروشگاهي


مهمترين اقدام براي داشتن يك سايت فروشگاهي معتبر آن است كه از همان ابتدا سايت را به گونه اي طراحي كنيم كه همواره امكان گسترش و توسعه آن را داشته باشيم و همچنين بتوانيم مشكلات فني به وجود آمده در وبسايت را به سرعت رفع نموده و آن را پشتيباني نماييم. بدين منظور ميبايست از افراد متخصص در زمينه طراحي سايت فروشگاهي كمك بگيريم و سعي كنيم بهترين انتخاب را داشته باشيم. طراحي سايت شامل بخش‌هاي متعدديست كه در ادامه به شرح هر كدام خواهيم پرداخت.

طراحي ظاهري


يكي از مواردي كه كاربران را به وبسايت شما جذب ميكند، ظاهر وبسايت شماست؛ چرا كه كاربران در بدو ورود به سايت، ظاهر آن را ميبينند و چنانچه ظاهر وبسايت نظر ايشان را جلب كند، احتمال آن كه به ديگر بخش هاي سايت شما سر بزنند و در نهايت تبديل به يكي از مشتريان وفادار شما شوند بيشتر است.

طراحي يك لوگوي خاص و منحصر به فرد از مواردي است كه ميتواند نام وبسايت شما را براي هميشه در ذهن مشتريان حك كند و به سايت فروشگاهي شما اعتبار بخشد. تجربه نشان داده افراد به سايت هايي كه نشان خاص خود را دارند بيشتر اعتماد ميكنند؛ چرا كه سايت‌هاي نامعتبري كه قصد كلاهبرداري دارند هرگز براي طراحي لوگو هزينه نميكنند.

 

طراحي تكنيكال


سرعت بالا


تقريبا بدتربن تجربيات افراد در خريد اينترنتي مربوط به مواقعيست كه سرعت سايت در خريد آن ها خلل ايجاد كرده است. براي مثال موجب نا تمام ماندن مراحل تكميل خريد شده و يا باعث شده افراد در همان مراحل اوليه از خريد كردن در آن سايت منصرف شوند. بنابراين اگر مشتريان از اين جهت در وبسايت شما تجربه خوشايندي كسب كنند، احتمال آن كه باز هم به سايت فروشگاهي شما سر بزنند بالا ميرود. همچنين سرعت مطلوب در يك سايت فروشگاهي به آن سايت اعتبار ميبخشد؛ چراكه در حال حاضر تقريبا همه افراد ميدانند كه پشتيباني فني در فضاي وب امري تخصصي و در ادامه هزينه بر است. بنابراين سرعت بالاي يك وبسايت ميتواند نشان از داشتن پرسنل فني متخصص باشد و اين امر باعث جلب اعتماد مشتريان ميشود.

بهينه سازي تجربه كاربر


User EXperience كه به اختصار UX گفته ميشود به مفاهيمي گفته ميشود كه در اثر تجربه يك محصول يا امكاناتي، در ذهن كاربر باقي مي ماند و يا براي او قابل فهم و پيش بيني ميشود. به بيان ديگر به اقداماتي كه در طراحي محصولات انجام ميشود تا كاربران هنگام استفاده از آن ها احساس كنند كار با آن محصول آسان تر از قبل شده و تجربه خوشايندتري نسبت به قبل بدست آورند، بهينه سازي تجربه كاربر گفته ميشود. براي مثال نحوه قرارگيري دكمه‌هاي مبايل جز موارد UX ميباشد. و يا اينكه شما ميدانيد در فضاي وب تمام كلماتي كه زير آن‌ها خط آبي كشيده شده لينك يك صفحه ديگر است و شما با كليك كردن روي آن به صفحه ديگري هدايت خواهيد شد، نيز جز موارد UX است.

اما اهميت تجربه كاربر در طراحي تكنيكال سايت فروشگاهي زماني نمايان مي‌شود كه كاربران با مراجعه به سايت شما بتوانند به راحتي به كالا يا موارد هدف خود دست پيدا كنند و براي كار كردن در فضاي وبسايت شما دچار مشكل نشوند. در اين صورت اين تجربه خوشايند موجب آن ميشود كه مشتريان به سايت فروشگاهي شما وفادار شوند و يا اينكه آن را به ديگران معرفي كنند.

 

سئو قدرتمند


بهينه سازي موتور جست و جو كه به اختصار سئو گفته ميشود (SEO: Search Engine Optimization) امروزه يكي از بحث برانگيزترين مسائل فضاي وب است. قدرتمند كردن سئو سايت به اين معناست كه طراح و ادمين سايت فروشگاهي اقداماتي انجام دهند تا وبسايت آن ها در صفحه نخست نتايج گوگل قرار گيرد؛ يا به عبارتي رتبه سايت آن ها ارتقا پيدا كند. واقعيت آن است كه هيچ فرمول مشخصي براي داشتن يك سئو قدرتمند وجود ندارد. اما متخصصان در زمينه طراحي وبسايت و كساني كه در اين زمينه تحقيق ميكنند به نتايجي دست يافتند كه البته با استفاده از برخي ابزارها نظير اكستنشن هاي كروم از قبيل: Alexa, Google Rank Checker, SEO Analysis و... قابل اثبات است.

سئو قدرتمند بر دو نوع است، سئو فني و سئو تكنيكال. سئو فني را ميتوان با كار كردن روي بخش طراحي فني سايت و سئو تكنيكال را نيز ميتوان با كار كردن روي محتواگذاري سايت بدست آورد.

متخصصان در زمينه كدنويسي براي طراحي سايت، ميتوانند با رعايت اصول و به كارگيري برخي تكنيك‌ها در كدنويسي، كه براي موتور جست و جوي گوگل مطلوب است، باعث شوند كه گوگل وبسايتشان را در صفحه اول نتايج جست و جو قرار دهد. براي مثال ميتوان به توانايي ايجاد URL Friendly اشاره كرد. منظور از URL همان دامنه سايت يا در واقع آدرس وبسايتي است كه در مرورگر سرچ ميكنيم و ما را به وبسايت مورد نظر ميرساند. اگر دامنه يا همان آدرس سايت فروشگاهي خوانا و كوتاه باشد، اصطلاحا "تميز"باشد، اين امر ميتواند تاثير مثبتي بر رتبه سايت ما در صفحه نتايج سرچ گوگل داشته باشد.

به كارگيري استاندارد‌هاي HTML5 نيز يكي ديگر از نكات مهمي است كه بر سئو فني سايت بسيار تاثير گذار است. البته اين يك مبحث تخصصي بوده و برنامه نويسان و توسعه دهندگان وب بايد در اين زمينه اطلاعات كامل را بدست آوردند و بدانند چگونه و كجا از چه تگ‌هايي براي طراحي سايت استفاده كنند تا براي سئو سايت مطلوب باشد.

در بخش محتوا نيز توليدكنندگان محتوا ميتوانند با به كار گيري تكنيك هايي از قبيل استفاده به جا و به اندازه از كلمات كليدي و همچنين توليد محتواي با كيفيت و بدون غلط در صفحات سايت فروشگاهي باعث شوندكه گوگل رتبه سايتشان را ارتقا دهد.

 

ساير ويژگي هاي ضروري سايت فروشگاهي


مديريت مشتريان


يكي از امكانات ضروري اي كه صاحب سايت فروشگاهي بايد به بهترين شكل آن را فراهم آورد، مديريت مشتريان است. مشتريان بايد بدانند كه تمامي فعاليت هاي آنان در وبسايت از قبيل: ثبت سفارش، واريز، رزرو و... در پنل آنها ذخيره مي‌شود و توسط ادمين‌ها يا همان مديران سايت ديده شده و مورد پيگيري قرار ميگيرد. سايت فروشگاهي ميتواند با ايجاد اين قابليت كه تمامي فعاليت هاي انجام شده توسط مشتري با ارسال ايميل يا SMS به او اطلاع رساني شود، يك سامانه مديريت مشتريان راه اندازي كند و تمامي درخواست‌هاي مشتري و مراحل انجام پروسه خريد را مديريت كرده و با ارسال يك كد به مشتري سفارش يا خريد او را قابل پيگيري نمايد.

 

مديريت كالاها


سيستم فروش آنلاين بايد بگونه‌اي طراحي شود كه اطلاعات موجودي، وضعيت فروش و ويژگي هر كالا همواره مشخص باشد. به بيان ديگر زماني كه يك مشتري از هر طريقي (اپليكيشن فروشگاهي، وبسايت، ربات فروشگاه تلگرام و...) از يك كسب و كار اينترنتي خريد ميكند، اين خريد بايد به صورت خودكار در سيستم فروشگاه آنلاين ثبت شود و تغييرات لازم در اطلاعات مربوط به آن كالا لحاظ گردد. در اين صورت وضعيت كالاهاي باقي مانده، كالاهاي فروش رفته و كالاهاي رزرو شده همواره براي مديران سايت مشخص بوده و ميتوانند تمهيدات لازم را بيانديشند. و همچنين با بروزرساني اين اطلاعات در سايت فروشگاهي، مشتريان فقط تواناي خريد كالاهاي موجود و رزرو كالاهايي كه قابليت رزرو برايشان تعبيه شده را دارند. اين ويژگي از بروز خطاهايي از قبيل: خطاي اپراتور براي بروزرساني وضعيت موجودي، خطاي فروش كالاهاي ناموجود و... جلوگيري مينمايد.

مديريت سفارشات


براي مديريت سفارشات در وبسايت بايد امكاني را فراهم كنيم كه هم ادمين ها و هم مشتري از تك تك مراحلي كه بايد از آن اطلاع داشته باشند مطلع شوند. در پنل ادمين ها بايد امكاني فراهم شود كه تمام درخواست هايي كه در سايت ثبت ميشود و بايد توسط آن‌ها برسي شود، بر روي صفحه مديريت آنها قرار گيرد تا بتوانند آن را پيگيري كنند و خدمات لازم را به مشتري ارائه دهند. همچنين كليه مراحل سفارش از ابتدا تا پايان تحويل گيري كالا توسط مشتري، بايد به وسيله ايميل يا SMS به اطلاع مشتري رسانده شود.

سبدهاي رها شده


امكان ذخيره سبدهاي رها شده در سايت فروشگاهي هم به نفع مشتري و هم به نفع مديران فروشگاه است. براي مشتري از اين جهت كه كالاهاي مورد نياز او در وبسايت ذخيره ميشود و ميتواند در يك بازه زماني طولاني كالاهاي مورد نيازش را به تدريج به سبد خريد اضافه كند و در زمان مناسب آن ها را خريداري كند و براي مديران سايت فروشگاهي از اين جهت كه اين امر ميتواند يك فرصت براي فروش بيشتر باشد. اگر مشتريان شما روزي به وبسايت شما سر زده اند و محصولي را انتخاب كرده اند اما به هر دليل آن را نخريده اند، اين يك فرصت طلايي است براي آن كه شما به آن ها يادآوري كنيد كه روزي آن كالا را انتخاب كرده اند و حالا همچنان ميتوانند همان كالا را با همان ويژگي هايي كه قبلا انتخاب كردند خريداري نمايند. در اين صورت ممكن است شما يك فروش از دست رفته را بازگردانيد و بر سود خود بيافزاييد.

تعريف تخفيف‌هاي متعدد


تخفيف و شرايط ويژه براي فروش كالاها ميتواند يكي از اصلي ترين انگيزه هاي خريد مشتريان باشد. بنابراين سايت فروشگاهي بايد امكان تعريف تخفيف هاي متعدد، به گونه اي كه نظر مشتري را جلب كند داشته باشد. براي مثال قيمت قبل و بعد بايد مشخص باشد و يا اينكه محصولات تخفيف دار در بخشي تحت عنوان پيشنهادات ويژه قرار گيرند و ساير اقداماتي كه ميتواند مشتري را براي خريد يك كالاي تخفيف دار تشويق نمايد.

گزارش‌هاي متعدد


اگر ادمين‌ها امكان مشاهده گزارش فعاليت كاربران را به صورت كامل داشته باشند، ميتوانند با جمع آوري و برسي اين گزارشات تصميماتي اتخاذ كنند كه موجب فروش بيشتر و در نهايت سود بيشتر فروشگاه شود. براي مثال ديدن گزارش‌هايي از قبيل: مواردي كه مشتريان در وبسايت سرچ كردند، سبدهاي رها شده، كالاهاي پرفروش،كالاهاي كم فروش، مانيتورينگ بازديدها و... ميتواند تا حدودي براي مديران، نقشه راه ايجاد كند يا به آن ها ايده بدهد كه تا حد امكان طبق سليقه مشتري و عموم افراد متقاضي كالاهاي فروشگاه آنها عمل كنند و از اين طريق مقدار فروش وسودشان را بالا ببرند.

انواع درگاه هاي پرداخت


يكي ديگر از ويژگي هاي مهمي كه يك فروشگاه اينترنتي معتبر بايد از آن برخوردار باشد، داشتن چند درگاه پرداخت مختلف براي مشتري ميباشد؛ چراكه در بسياري از موارد ديده شده كه پرداخت از يك درگاه بانكي مقدور نبوده و مشتري از خريد منصرف شده است. دردسترس نبودن يك درگاه پرداخت ميتواند دلايل مختلفي از قبيل: شلوغ بودن شبكه، وجود باگ در سيستم، در حال آپديت بودن سيستم و... داشته باشد. اگر شما تنها يك درگاه براي پرداخت داشته باشيد، ممكن است در هنگام بروز خطا مشتريان خود را از دست بدهيد. بنابراين وجود چند درگاه پرداخت مختلف در وبسايت شما ميتواند از اينكه شما مشتريان خود را از دست بدهيد جلوگيري نمايد. جالب است بدانيد كه برخي از فروشگاه هاي اينرنتي موفق در ايران، طي 24 ساعت حدود 1.5 ميليارد گردش مالي دارند. بدون شك جا به جايي اين مبلغ با يك درگاه پرداختي هرگز امكان پذير نبوده و وجود درگاه هاي پرداخت اينترنتي مختلف در اين وبسايت ها يكي از عوامل موفقيت آن ها در فروش اينترنتي است.

توليد وبلاگ


توليد وبلاگ و محتواي مناسب در وبسايت براي دو منظور انجام ميشود. ابتدا آن كه اگر شما با توليد وبلاگ هاي مختلف نياز مخاطبان اينترنت را رفع كنيد و به سوالات آنها پاسخ دهيد، بازديد سايت شما بالا ميرود و اين مطلوب گوگل است و رتبه شما را ارتقا خواهد داد. در وهله بعدي وجود اخبار و وبلاگ ها كمك ميكند كه مخاطبان با كليك كردن بر روي لينك هاي مختلف از سايت فروشگاهي شما، اصطلاحا در سايت "چرخش لينكي" داشته باشند و اين امر نيز يكي از موضوعاتي است كه براي گوگل مطلوب بوده و منجر به قدرتمندتر شدن سئو وبسايت شما ميشود.

در آخر بايد بگوييم كه مهم ترين بخش توليد محتوا، بخش توليد محتوا براي محصولات است. محصولات بايد به خوبي معرفي شوند و به گونه اي ارائه شوند كه مشتري مطمئن باشد با خريد اين محصول، نياز او رفع ميشود. همچنين ويژگي هاي فني و جزيي محصول بايد براي مشتري به صورت واضح و كامل شرح داده شود تا بتوان اطمينان و اعتماد هرچه بيشتر او را جلب كرد.

تلاش ها در زمينه توليد محتوا، منجر به بيشتر شدن فيلترها و همچنين قوي تر شدن سرچ هاي داخل سايت ميشود و در نهايت تمام اين موضوعات منجر به سئو قوي تر و بهبود UX وبسايت ميشود.

جست و جوهاي انجام شده


بخش جست و جو هاي انجام شده در وبسايت به مشتري نشان ميدهد كه افراد در زمينه نياز او بيشتر چه كلماتي راسرچ كرده اند و به نتيجه دلخواه دست يافته اند. اين گزينه ميتواند به مشتري كمك كند كه راحت تر به كالاي مورد نظر خود در وبسايت دسترسي پيدا كند.

 

كالاهاي پرفروش و كم فروش


نشان دادن كالاهاي پرفروش و كم فروش بر روي وبسايت فروشگاهي ميتواند براي مشتري سليقه ايجاد كند. به بيان ديگر اگر مشتري بين انواع كالاها سردرگم باشد و براي خريد كالاي مورد نظرش دچار ترديد باشد، وجود اين بخش ها ميتواند به او كمك كند تا راحت تر كالاي مورد نظر خود را پيدا كرده و خريداري نمايد. اين گزينه ميتواند از منصرف شدن مشتري براي خريد جلوگيري نمايد.

چت آنلاين


امكان چت آنلاين واحد پشتيباني با مشتريان ميتواند در ارتقا كيفيت خدمات رساني شما به مشتريان، بسيار موثر باشد. وجود اين امكان از هدر رفتن هزينه براي تماس تلفني هم براي مشتري و هم براي فروشگاه اينترنتي شما جلوگيري ميكند. به علاوه اين سيستم ميتواند امكان پاسخگويي بسيار سريع به مشتري را فراهم كند؛ چراكه مشتري بدون نياز به شماره گيري يا سيو كردن شماره و چت در شبكه هاي پيام رسان، با يك كليك بر روي گزينه اي تحت عنوان "پشتيباني"، در كمتر از يك ثانيه به واحد پشتيباني متصل ميشود و ميتواند سوالات خود را بپرسد و يا خدمات مورد نظر خود را دريافت كند.

امنيت


جالب است بدانيد كه 84% از مردم اگر با يك وبسايت غير معتبر سر و كار داشته باشند،هرگز اقدام به خريد نخواهند كرد، بنابراين امنيت وبسايت شما يكي از حائز اهميت ترين ويژگي هايي است كه بايد براي آن زمان و هزينه صرف كنيد. دريافت گواهي SSL يكي از راه هايي است كه شما ميتوانيد به وسيله آن امنيت سايت خود را بالا ببريد. گواهينامه SSL با ايجاد محيطي امن در وبسايت شما به كاربران اين اطمينان را ميدهد كه تمامي اطلاعات شخصي آن ها اعم از: اطلاعات كارت بانكي، اطلاعات ايميل و... به صورت محرمانه حفظ ميشود و هكرها و ديگر سرورها به هيچ عنوان امكان دسترسي به اين اطلاعات را نخواهند داشت.

براي بالا بردن ميزان امنيت وبسايت راه هاي متنوعي وجود دارد كه در بخش طراحي و توسعه بايد تمهيدات آن فراهم شود. براي مثال استفاده از ASP.net كه از تكنولوژي هاي ماكروسافت استفاده كرده و از ويندوز 95 به بعد بر روي سيستم ويندوز قابل اجرا است، يكي از رايج ترين راه هايي است كه يك شركت طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي از آن استفاده ميكند. در پاسخ به اين سوال كه ASP.net چيست بايد گفت كه اين فايل كاملا مشابه يك فايل HTML است اما مزيت آن نسبت به HTML آن است كه امكانات و تگ هايي در اين تكنولوژي قرار داده شده كه فرصت بالا بردن امنيت فضاي وبسايت را براي برنامه نويسان و توسعه دهندگان صفحات وب فراهم كرده است. از اين رو در حال حاضر استفاده از اين تكنولوژي ميتواند در معتبر ساختن و امن كردن محيط وبسايت شما تاثير به سزايي داشته باشد.

 

 

 

 

منبع:https://www.foroshgostar.com/


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي، ديجيتال ماركتينگ، طراحي فروشگاه آنلاين، فروشگاه اينترنتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۰:۵۵ توسط:سورينت موضوع:

طراحي سايت

امروزه براي گسترش و توسعه ي كارتون به طوري كه در بين مردم شناخته شده باشيد خيلي بهتر هست كه يك سايت داشته باشيد قبل از اينكه يك سايتي طراحي كنيد و يا اينكه به يك شركت طراحي سايت سفارش يك سايت با امكانات مدنظرتان را بدهيد بهتر است انواع روش هايي را كه ميتوان با استفاده از آنها سايتي را راه اندازي كرد بدانيد، اصولا دو روش كلي براي طراحي كردن سايت وجود دارد كه در اين مقاله قصد داريم شما را با اين دو روش آشنا كنيم.

همانطور كه گفته شد دو روش كلي براي طراحي سايت وجود دارد كه يكي از اين روش ها طراحي سايت با استفاده از نرم افزار توليد محتواي تحت وب و ديگري با استفاده از زبان برنامه نويسي است. كه طراح مورد نظر با توجه به دانش و مهارت خود از يكي از اين دو روش استفاده مي كند. در ادامه ي مقاله به توضيحات كاملي درمورد هريك از اين روش ها پرداخته شده است.

طراحي سايت با استفاده از نرم افزار توليد محتواي تحت وب

 

در اين روش شما بدون داشتن كمترين دانش برنامه نويسي قادر به توليد صفحات وب سايت با استفاده از نرم افزارهاي CMS و يا پورتال هستيد.

Joomla يكي از اين نرم افزارهايي مي باشد كه به صورت رايگان قابل دسترس است و به راحتي براي كاربران امكان توليد صفحات وب را فراهم مي كند، جوملا يك نرم افزار Open Source مي باشد به همين دليل امكان توسعه آن وجود دارد، قابليت انعطاف پذيري دارد كه به راحتي ميتوان سايتهاي مختلفي را با آن طراحي كرد،  ماژول هاي و افزونه هاي فراواني دارد، و چون از طرف كاربران زيادي مورد استفاده قرار گرفته است متخصصان زيادي را براي رفع مشكل هاي آن ميتوان پيدا كرد.
نرم افزار بعدي Word Pressاست كه هسته آن php و my sql است و به صورت Open Source ارائه مي شود و از آن مي توان به عنوان ابزار وبلاگ نويسي هم استفاده كرد.
نرم افزار پركابرد ديگر DotNetNuke مي باشد كه نام ديگر آن ASP.net nuke است. DotNetNuke  به صورت كاملا رايگان به همراه سورس هاي كامل مي باشد و اما نكته ي قابل توجه و مهم اين است كه بعد از وارد شدن به محيط مديريت پرتال شما قادر هستيد بدون داشتن هيچ اطلاعات برنامه نويسي سايتهاي نامحدودي را طراحي كنيد و البته بعد از طراحي يم وب سايت براي مديريت آن ميتوانيد از ابزارهاي آماده مانند درج متون، تصاوير، اعلانات، رويدادها، پرسش و پاسخ، انجمن، وبلاگ، فروشگاه و ... استفاده كنيد. علاوه بر توضيحاتي كه در اين قسمت داده شد شما ميتوانيد مطلبي كه از قبل در اين باره نوشته شده است را از بخش آشنايي با سيستم مديريت محتواي DotNetNuke مطالعه كنيد.


طراحي و ساخت وب سايت با استفاده از زبان هاي برنامه نويسي

در اين روش طراح با استفاده از دانش برنامه نويسي صفحات وب را به صورت استاتيك و يا دايناميك ايجاد مي كند. با توجه وب سايتي كه قرار است طراحي شود و محتوايي كه در آن سايت ارائه مي شود نرم افزارهاي مختلفي وجود دارد.

نرم افزار ديگرFront page نام دارد كه از جمله ساده ترين و قديمي ترين نرم افزارهاي طراحي صفحات وب است كه امروزه كمتر مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نرم افزار توسط توسعه دهندگان وب براي ايجاد سريع صفحات وب ايجاد شده است كه بر روي ايجاد عناصر HTML متمركز مي باشد.
نرم افزار Dreamweaver كه يكي از پركاربردترين ها در اين زمينه مي باشد محصول شركت Adobe است اين نرم افزار علاوه بر پشتيباني از HTML5 و  CSS3امكان استفاده از زبان هاي برنامه نويسي مانند  PHP،ASP.net را دارد.
Adobe Edge Animate يكي از نرم افزارهاي جديد شركت Adobe است كه امكان توليد صفحات وب در آن به صورت انيميشن وجود دارد.
Visual Stadio نرم افزار حرفه اي و محصول شركت مايكروسافت است كه يكي از كاربردهاي آن توليد صفحات وب با استفاده از زبان هاي برنامه نويسي مانند زبان ASP.net مي باشد، كه بيشتر در جهت توليد وب سايتها به همراه پايگاه داده مورد استفاده قرار مي گيرد.
نرم افزار ديگر CoffeeCup HTML Editor است كه نرم افزار طراحي وب پيشرفته اي است و كاربران مي توانند با استفاده از آن به راحتي صفحات وب را ايجاد كنند. علاوه بر اين نرم افزارها، نرم افزارهاي متعدد و با امكانات متفاوتي وجود دارد اما مهمترين مسئله انتخاب نرم افزار مناسب به همراه امكانات طراحي و نيز داشتن كمترين باگ امنيتي است.

منبع :https://www.karnaweb.net/


برچسب: طراحي سايت، ديجيتال ماركتينگ، طراحي وبسايت، وبسايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۴۲ توسط:سورينت موضوع:

پشتيباني Chatbot در طراحي سايت مشهد

پشتيباني Chatbot

خب بياييد يك آمار را بررسي كنيم: كسب و كارهاي مختلف، 1.13 تريليارد دلار را به صورت سالانه براي پشتيباني از درخواست هاي مشتريان انجام مي دهند. تخمين زده شده است كه Chatbot  ها مي توانند اين هزينه را تا 30% كاهش دهند.

ديگر آن روزهايي كه Chatbot ها صرفا وسيله سرگرمي بودند گذشته است؛ حالا بسيار هوشمند تر شده اند و مي توانند نقش بسيار مهمي براي ارائه خدمات به مشتريان داشته باشند.

مهم ترين مشكلات Chatbot مقرون به صرفگي و صرفه جويي در زمان مي باشد. اين ربات ها مي توانند هفت روز هفته 24 ساعته كار كنند؛ همين موضوع باعث مي شود شما زمان كافي داشته باشيد تا به موضوعات مهم ديگر بپردازيد. اين Chatbot ها مي توانند باعث كاهش هزينه استخدام نيروي پشتيباني از مشتريان شوند.

قطعا اين Chatbot عالي نيستند، اما هوش احساسي و توانايي آن ها براي ارائه پشتيباني اختصاصي روز به روز در حال بهبود است. حالا بهترين زمان براي نصب يكي از اين Chatbot ها مي باشد.

يكي از وظايفي كه مي تواند پروسه طراحي سايت در مشهد يا هر شهرستان ديگري را بهبود دهد، داشتن توجه كافي به اين مسئله است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۰:۱۱ توسط:سورينت موضوع:

تعامل هاي كوچك در طراحي سايت مشهد

تعامل هاي كوچك

تعامل هاي كوچك يا Micro-Interactions، انيميشن هاي كوچكي هستند كه وقتي كاربر با سايت شما تعامل دارد، براي او نمايش داده مي شوند.

به عنوان مثال، اگر شما نسبت به يك پست در فيسبوك واكنش خاصي نشان دهيد، يك ايموجي محرك بر روي صفحه شما نمايش داده مي شود. تيم طراحي سايت مشهد سوري نت، سعي كرده است توجه ويژه اي به اين مسئله در روند فعاليت هاي خود داشته باشد.

اين تعامل هاي كوچك باعث مي شوند كه وبسايت شما شخصيت خاص خودش را داشته باشد. اين ويژگي باعث مي شود كه نوعي تعامل انساني بين سايت و كاربر ايجاد شود در نتيجه كاربران شما مي توانند ارتباط بهتري با سايت شما داشته باشند.

اين تعامل هاي كوچك مي توانند حالت هاي مختلفي داشته باشند- كليك، انتظار، اسكرول كردن و غيره- از جمله تعامل هاي مهمي هستند كه باعث مي شوند كاربران با سايت شما ارتباط خوبي داشته باشند.

اين ويژگي شايد براي همه كسب و كارهاي رسمي مناسب نباشد، اما بسياري از سايت ها مي توانند از اين تعامل هاي كوچك، بهره ببرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۵:۴۲ توسط:سورينت موضوع:

تعامل هاي كوچك در طراحي سايت مشهد

تعامل هاي كوچك

تعامل هاي كوچك يا Micro-Interactions، انيميشن هاي كوچكي هستند كه وقتي كاربر با سايت شما تعامل دارد، براي او نمايش داده مي شوند.

به عنوان مثال، اگر شما نسبت به يك پست در فيسبوك واكنش خاصي نشان دهيد، يك ايموجي محرك بر روي صفحه شما نمايش داده مي شود. تيم طراحي سايت مشهد سوري نت، سعي كرده است توجه ويژه اي به اين مسئله در روند فعاليت هاي خود داشته باشد.

اين تعامل هاي كوچك باعث مي شوند كه وبسايت شما شخصيت خاص خودش را داشته باشد. اين ويژگي باعث مي شود كه نوعي تعامل انساني بين سايت و كاربر ايجاد شود در نتيجه كاربران شما مي توانند ارتباط بهتري با سايت شما داشته باشند.

اين تعامل هاي كوچك مي توانند حالت هاي مختلفي داشته باشند- كليك، انتظار، اسكرول كردن و غيره- از جمله تعامل هاي مهمي هستند كه باعث مي شوند كاربران با سايت شما ارتباط خوبي داشته باشند.

اين ويژگي شايد براي همه كسب و كارهاي رسمي مناسب نباشد، اما بسياري از سايت ها مي توانند از اين تعامل هاي كوچك، بهره ببرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۵:۳۰ توسط:سورينت موضوع:

جديدترين گرايش هاي طراحي سايت در مشهد

تحقيق در رابطه با جديدترين گرايش هاي طراحي سايت در مشهد

طراحي وبسايت به سرعت در حال تكامل مي باشد، اما شما هميشه بايد رايج ترين گرايش هاي طراحي وبسايت را بدانيد؛ مخصوصا در اين دوره از زمان كه در شهرهاي مختلف شاهد رشد چشمگير فعالان و متخصصين در اين زمينه هستيم، براي رسيدن به موفقيت درباره طراحي سايت در مشهد ، بايد به خوبي به گرايش هاي مختلف اين رشته، تسلط داشته باشيد.

چراكه ممكن است از رقباي خود عقب بمانيد.

در اين مرحله، شما بايد بدانيد كه اگر يك گرايش خاص در طراحي وبسايت رايج بود، الزاما به اين معني نيست كه براي شما مناسب است.

48% از مردم، بيان كرده اند كه طراحي وبسايت مهم ترين عامل موثر در يك وبسايت مي باشد در شما بايد زمان بگذاريد و ببينيد كه رقباي شما در حال چه كاري هستند.

هر بخش كاري داراي سبك هاي طراحي خودش مي باشد، در نتيجه شما بايد بدانيد كه كدام طراحي براي شما مناسب است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۸:۴۲ توسط:سورينت موضوع:

تعريف كردن هدف در طراحي سايت مشهد

تعريف كردن هدف و استراتژي وبسايت

به نظر اين گام كار ساده اي است اما قبل از اين كه شما سراغ طراحي وبسايت برويد، بايد بدانيد هدف سايت شما چيست. اين مسئله را ما هم بعد از سالها فعاليت در حوزه طراحي سايت در مشهد و ساير شهرهاي كشور، انجام مي دهيم.

جدا از اين كه مشخص كنيد استراتژي محتوايي شما و زمينه كاري تان چيست، بايد ببينيد USP شما (نقطه فروش منحصر به فرد) چه چيزي است و چطور مي خواهيد به اين نقطه دسترسي داشته باشيد.

مردم احمق نيستند! اگر شما بخواهيد صرفا فروش انجام دهيد و يا اينكه سود خودتان را افزايش دهيد، قطعا بقيه متوجه مي شوند. طراحي وبسايت شما ارتباط مستقيم با برند شما دارد و حتما بايد زيبا و جذاب باشد.

هدف طراحي سايت مشهد چيست و به چه چيزي مي خواهيد برسيد؟

زماني كه هدف شما مشخص شد، مشخص كنيد كه وقتي بازديدكننده ها به وبسايت شما مي آيند، دوست داريد چه كاري انجام دهند. آيا سايت شما صرفا براي ارائه اطلاعات مي باشد؟ آيا قرار است محصولي را بفروشيد؟ يا صرفا مي خواهيد بازديد كننده ها در سايت شما ثبت نام كنند؟

پاسخ به اين سوالات در نهايت مشخص مي كند كه وبسايت شما بايد چه ظاهر و شرايطي داشته باشد. مثلا فرض مي كنيم كه شما يك سايت فروشگاه اينترنتي داريد، در نتيجه يكي از مهم ترين المان هاي سايت شما، طراحي صفحه فرود مي باشد.

صفحه فرود شما بايد كاملا متمركز بر روي يك محصول يا سرويس باشد و يك CTA (فراخوان عمل) دقيق نيز در اين صفحه وجود داشته باشد.

براي اين كه بتوانيم كار خودمان را يك مرحله جلوتر ببريم، از يكي از سايت هاي همكاري استفاده مي كنيم:

ما از Wolfgang Bruns كه يك متخصص نرخ تبديل در يكي از شركت هاي ديجيتال بسيار معروف مي باشد، در اين رابطه سوال كرديم. ما از او پرسيديم كه اهميت داشتن صفحه هاي فرود مختلف براي بازديد كننده ها به منظور ارائه سرويس ها و محصولات مختلف متناسب با فرد چيست. در واقع به اين فرآيند دسته بندي مشتريان مي گويند. در ادامه پاسخ او را با هم مي خوانيم:

توصيه اي از يك متخصص

«درك كاربران، يكي از مهم ترين موضوعات براي موفقيت كسب و كار مي باشد. يعني شما بايد بتوانيد تجربه مشتري را در برخورد با خودتان بهبود دهيد و سرويس بهتري را مطابق با نياز آن ها ارائه كنيد. انجام اين كار تاثير مستقيم بر روي نتيجه نهايي دارد.

دسته بندي كردن ترافيك براي ارائه تجربه بهتر، اولين گام شما براي ارائه يك تجربه كاربري شخصي مي باشد و بعد از آن، شما ميتوانيد به موفقيت تجاري برسيد»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۵:۴۲ توسط:سورينت موضوع:

پيش نياز هاي طراحي سايت مشهد

خيلي از مردم فكر مي كنند كه اگر بخواهند يك سايت خوب را طراحي كنند، حتما بايد دوره هاي خاصي را طي كرده باشند و يا بتوانند از جديدترين ابزار در اين زمينه استفاده كنند.

خب حالا خبر خوب چيست؟ به راحتي و بدون نياز به هيچ كدام از اين ها، ميتوانيد سايت خودتان را طراحي كنيد. ما براي طراحي سايت در مشهد و هر نقطه ديگري از جهان در كنار شما خواهيم بود.

با اين وجود، شما بايد چند نكته در رابطه با طراحي سايت مشهد بدانيد. به صورت كلي، شما بايد بدانيد كه تقريبا 38% از بازديدكننده ها اگر حس كنند طراحي يك وبسايت جذاب نيست، سريع آن را ترك مي كنند.

طراحي يك وبسايت درست مانند فروختن يك ماشين است.

حتي اگر ماشين شما بهترين موتور را هم داشته باشد اما اگر طراحي خوبي نداشته باشد، به  نظر تلاش شما بي فايده خواهد بود. افراد اصلا علاقه اي به خريد آن نخواهند داشت.

حالا امروز در اين مقاله، ما مي خواهيم چند نكته در رابطه با طراحي وبسايت را به شما بگوييم.

ما در اين مقاله يك راهنماي ساده و آسان را ارائه مي كنيم. با استفاده از اين هشت مرحله، شما مي توانيد طراحي سايت خودتان را انجام دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۸:۲۴ توسط:سورينت موضوع:

طراحي سايت در مشهد

طراحي سايت مشهد

اكنون وقت آن است كه بپردازيم به پروسه طراحي سايت مشهد توسط تيم نيوسئو

طراحي متفاوت و حرفه اي وب سايت با امكانات زير:

سايت هاي ساده

1- صددرصد ريسپانسيو(قابل مشاهده در موبايل)
2- گرافيك زيبا
3- سئو بالا(بهينه سازي سورس)
4- مديريت ساده و روان
5- ثبت سايت شما در گوگل
6- اتصال سايت شما با كانال تلگرام تان
7- باشگاه مشتريان
8- صددرصد دايناميك
9- پشتيباني حرفه اي
10- و ….

سايت هاي حرفه اي

جهت كسب اطلاعات بيشتر با ما در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۱:۰۲ توسط:سورينت موضوع:

جزييات بيشتر طراحي سايت مشهد

طراحان سايت متخصص ما طرح هاي الهام بخش و متمركز بر برند ايجاد مي كنند كه تجربه اي خارق العاده و تاثيرگذار را براي كاربران به ارمغان مي آورد.

تبديل بازديدكنندگان سايت به مشتريان و در نتيجه رشد و موفقيت كسب و كار شما همواره يكي از دغدغه هاي طراحان سايت در سوري نت كاربراني دارد؟ ما يك شركت طراحي سايت مشهد هستيم كه بر اساس تجربيات گوناگون خود، كيفيتي برتر را براي بازديدكنندگان وب سايت شما ايجاد مي كند. 

هدف ما فقط طراحي وب سايت شما نيست. اجازه دهيد صادق باشيم.هر شركت طراحي سايت در مشهد مي تواند سايت شما را طراحي كند.

ما در نيوسئو در تلاش هستيم تا به شما كمك كنيم سايتي قوي و جذاب براي مشتريان خود بسازيد و شمارا كمك كنيم تا به كسب درآمد از طريق سايت خود برسيد.

ما هر پروژه طراحي سايت را با آشنايي اوليه با شغل شما شروع مي كنيم تا دقيقا هماني را طراحي كنيم كه شما مي خواهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۵:۵۹ توسط:سورينت موضوع:

بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
سایت جت بت
بهترین سایت پیش بینی فوتبال
سیب بت بدون فیلتر
بازی انفجار
سایت betball90
انفجار آنلاین
جت بت ۹۰
لانا کازینو
betorward
وان ایکس بت
آس ۹۰
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
بکس بت
آدرس جدید وان ایکس بت
ماه بت
خرید چک سفید امضاء
بت تایم 90 وی آی پی
وان ایکس بت اصلی
yek bet دانلود برنامه دنس بت شرط بندی بلک جک سایت شرط بندی با واریز مستقیم بت کازینو مجله ی بخت bet303 بت یک جت بت اس نود یک بت یکبت ماف بت بتفیدو plinko بت boro bet بروبت 1x bet اونجا بت پین باهیس شیربت جت بت فارسی بتبال سایت جت بت سایت بت بال نود سایت مگاپاری برنامه جتبت برنامه سیب بت سیب بت دانلود بازی حکم آنلاین irtoto pishbini
سایت بت فوروارد
وانیکس
سایت بت فوروارد
سایت شرط بندی با شارژ 100 تومان